Pretty Little Liars - 3x16, Misery Loves Company - Recension

Spännande avsnitt nu av Pretty Little Liars i detta avsnittet! Man satt på spänn mycket och grät en hel del, tycker så extremt synd om alla, dock känns de fortfarande som dom borde misstänka allt och alla mer än vad dom gör som som exemplet jag ska nämna nedan.

Det första jag tänkte på när Aria fick te av Meredith var att något skulle vara skumt med det och att det skulle vara drogat och så hade jag rätt. Kan inte förstå hur hon litar på någon som innan varit så konstig, efter 3 år av allt som A har gjort mot dom så hade jag varit paranoid och bara litat på mina närmaste vänner (gänget som men blir terroriserade) , men iallafall, så  klart så var ju hon helt galen när hon stog där med glaset i handen tills hon blödde och sen låste in dom i en källare. Vet fortfarande inte vad jag ska tro om Arias pappa, man vill ju tro på honom och det var ju meningen att han skulle bevisas god nu i avsnittet,men jag tror fortfarande något är skumt med honom.

Sen så har vi ju det största, Toby. Nu fick Spencer reda på att Toby är en del av A gänget, och det var så hemskt, och jag grät så när hon kramade sin mamma gråtande och i slutet när hon satt utanför Tobys dörr och bad honom att säga att det inte var sant. Fy, detta måste vara fruktansvärt, efter allt de har gått igenom tillsammans och i huvudtaget så får hon reda på att sin pojkvänn är en del av det.

Att Caleb och Paige ska nu bilda en liten klubb tillsammans och gå efter A är ingen bra idé, vi alla vet ju hur ddet går när utomstående folk försöker lägga sig i allting, jag har en känsla att det inte kommer sluta bra och att Caleb kommer blir skadad på något sätt. Inte Paige för henne gillar jag inte, så hon kommer säkert klara sig, haha.

Det var väll de kommentarerna jag hade, ska bli spännande att se nästa avsnitt och hoppas Spencer berättar direkt för tjejerna om Toby.