Chuck - 5x07, Chuck versus the santa suit - Recension (spoilers)

Tv-serier / Permalink / 4

Nu har jag sett det näst nyaste avsnittet av Chuck nämligen Chuck versus the santa suit, och vilken liten twist dom hade lagt in där. Först när man såg att dörrarna till fängelset öppnades i det förra avsnittets slut så trodde jag att det skulle vara att det viruset hade släppts och att alla fångar hade blivit släppta, men  tydligen så visade det sig vara Shaw som smet bara.

På ett sätt vvar det väll ett rätt bra sett att göra avsnittet så att Shaw kom tillbaka men på andra sidan så hade jag nog velat se vad som hände om Viruset hade släppt så man kände mer panik för det ,för nu kände jag inte så mycket att det skulle hända nått med det, och det gjorde det ju inte heller. Så om de hade gjort ett avsnitt där viruset började sprida sig typ och alla i världens datorer började sluta funka eller nått sånt hade hänt så hade det blivit ännu mer spännande eftersom det är en sån sak som många i världen fruktar någon dag ska hända, att internet slutar funka för ALLA. hmm.

Men annars var det ett rätt spännande avsnitt med att Sarah höll på frysa ihjäl och att de försökte stoppa Shaw, för han hade ju ett intersect i sig. (Btw så borde de sluta göra så att intersectet är så lätt att få, innan så var ju de bara chuck som hade det och det gillade jag mer)

Ska nog se de nyaste avsnittet snart, Chuck versus the baby :)
#1 - - Linnea:

Chuck, så himla bra!

Har inte hunnit börja på säsong 5 ännu;)

Svar: Hah,vad bra:P Vad har de för rätt att bli arga?

Du delar ju bara med dig av dina åsikter vilket jag tycker är superbra!

#2 - - Anna T:

sv: Okej!

Jag gillade inte alls the village första gången men såg den igen sen och då gillade jag den, finns en jättefin kärleksscen i den med :D.

Okej spännande! Jag gillar inte heller slasher filmer och så utan kusliga filer, gärna med övernaturliga element :D.

Min favoritgenré är nog drama, gärna existentiella draman men jag gillar också fantasy och sci-fi :D

#3 - - Anonym:

Gillar din blogg och har följt den ett bra tag nu! Längtar till alla serier drar igång igen nu efter juluppehållen... Men under denna paus har jag lyckats sett två serier, American horror story (först tänkte jag bara.. vafan är det här?! men blev så klart fast och såg hela säsongen. gillar serien faktiskt. :)och nu håller jag på att se på serien revenge. ska strax se avsnitt 8! Också bra serie!

#4 - - bella:

spännande blogg, chuck kickar röv! :D